Schade, pech of onderhoud

Bekijk de Vraag & Antwoord-pagina

Voor berijders: alles over schade, pech en onderhoud

Heeft uw auto onderhoud nodig, is het tijd om uw banden te wisselen of heeft u onverhoopt schade gereden?

Onbezorgd op weg, waar u ook gaat. Hitachi Capital Mobility zorgt ervoor dat alles op rolletjes verloopt. Uiteraard heeft iedere auto periodiek onderhoud nodig. Ook kan het natuurlijk voorkomen dat u onverhoopt schade rijdt. Om u snel weer op weg te helpen hebben wij hieronder op een rijtje gezet waar u terecht kunt. 

 

Icon onderhoud

Onderhoud aan uw auto plannen

Klik hier om het onderhoud van uw auto te plannen met de planmodule.

Icon banden

Het wisselen van banden

Als u winterbanden in uw contract heeft opgenomen, ontvangt u ieder half jaar een e-mail van ons met instructies waar u uw bandenwissel kunt plannen. Zijn de banden van uw auto al eerder gewisseld? U kunt dan ook in de My Mobility App onder Auto informatie > Onderhoud controleren wie uw bandenleverancier is.

Icon schade

Schade melden

Heeft u schade gereden? Lees dan hier hoe deze vakkundig hersteld kan worden. 

Icon pech

Pech onderweg

Alle informatie die u nodig heeft bij pech onderweg vindt u hier.


My Mobility App

Met de My Mobility App heeft u altijd toegang tot relevante actuele informatie over uw auto. In de app kunt u eenvoudig uw onderhoudsbeurt plannen of melding maken van schade. Ook navigeert u eenvoudig naar een voordelig tankstation in de buurt en u heeft altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens. Meer informatie over de My Mobility App vindt u hier


Vragen?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Bekijk dan onze Vraag & Antwoord-pagina. Of neem contact op met uw wagenparkbeheerder of accountmanager, zij staan klaar om uw vragen te beantwoorden. Prettig geregeld. 

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Bekijk de Vraag & Antwoord-pagina