MVO & Sponsoring

Sponsoring gebruiken we om onze naamsbekendheid te vergroten, zo vergroten we ook onze eigen wereld en willen iedereen bekend maken met ons bedrijf. Met het Hitachi Capital Mobility Stadion van FC Groningen en als hoofdsponsor van FC Emmen doen we dat vanuit een deel van de roots van onze organisatie.

Sportief partner van:

FC Groningen

Als naamgever van het stadion van FC Groningen werken we aan onze naamsbekendheid. Wekelijks klinkt het Hitachi Capital Mobility Stadion in diverse media als het gaat om FC Groningen en de eredivisiewedstrijden die in ‘ons’ stadion worden gespeeld. Zo willen we onze naam bekend maken onder het brede publiek om zo onze eigen wereld te vergroten. Onze samenwerking met FC Groningen bestaat al 30 jaar. Een partnership dat is ontstaan vanuit de roots van een deel van ons bedrijf en daar zijn we loyaal aan. We zijn ambitieus en weten waar we naar toe willen, maar we zullen nooit vergeten waar en met wie we groot zijn geworden.

Bij de naamgeving van het stadion hebben we bijgedragen aan de realisatie van de FC Groningen Experience. Het interactieve museum biedt fans de mogelijkheid om op unieke wijze terug te kijken naar de rijke historie van de club.

FC Emmen

Ook dit sportieve partnership gebruiken we om vanuit een belangrijk deel van de oorsprong van Hitachi Capital Mobility landelijk aandacht te krijgen voor ons merk. En dat lukt goed. Als hoofdsponsor zijn we goed zichtbaar op het shirt en zijn we wekelijks terug te zien bij de thuis- en uitwedstrijden van FC Emmen in de Eredivisie.

Een belangrijk onderdeel van onze samenwerking met FC Emmen is het partnership met Stichting Naoberschap United. Lees meer over deze samenwerking onderaan deze pagina.

Boels Dolmans Cycling Team

Het Boels Dolmans Cycling Team is de beste vrouwenwielerploeg van de wereld. Samen met onze relatie Dolmans Landscaping Group steunen we de ploeg en voorzien we uiteraard in de mobiliteit van het team. We vinden gelijke rechten belangrijk, ook als het gaat om topsport. Het is mooi om te zien dat mede met dank aan onze steun de ploeg zich snel heeft ontwikkeld en met bekende namen als Anna van der Breggen en wereldkampioene Chantal Blaak inmiddels een vaste waarde aan de mondiale top is.

Abiant Lycurgus Volleybal

Samen met onze relatie Abiant steunen we Lycurgus Volleybal in hun ambities om zich steeds verder te ontwikkelen. Wij zorgen er voor dat het team en de staf geen zorgen hoeven te maken over hun mobiliteit. Onze merkwaarden Hartelijk, Sociaal, Gedegen, No-nonsense en Ambitieus zien we terug in de spelers en de wijze waarop ze hun sport beleven en sportieve ambities invullen. Met deze waarden bereiken ze de top en zijn ze de beste van Nederland. En dat is nou precies wat wij ook willen. De beste zijn, voor onze klant.

Maatschappelijk partner van:

Fonds Gehandicaptensport

Fonds Gehandicaptensport zet zich in om sport voor iedereen met een handicap structureel mogelijk te maken. Want sport maakt je mentaal en fysiek sterker en vergroot het sociale netwerk. Hiermee vergroten we de wereld van anderen en dat sluit naadloos aan bij waar wij voor staan. Expand Your World.

FC Emmen Stichting Naoberschap United

Als hoofdsponsor van FC Emmen zijn we ook maatschappelijk zeer actief. Met verschillende activiteiten draagt deze stichting bij aan een gezonde levensstijl voor jongeren, het bieden van een plek in onze maatschappij voor bijvoorbeeld eenzame ouderen en asielzoekers en het creëren van banen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dit sluit aan bij onze visie: Iedereen moet zich kunnen verplaatsen om anderen te ontmoeten, nieuwe dingen te ontdekken en zich zo sociaal te ontwikkelen.

Huis voor de sport Groningen

Onder het motto; Blijf Bewegen! maakt Huis voor de Sport Groningen zich sterk voor een actieve en gezonde leefstijl in de provincie Groningen. Net als wij wil Huis voor de Sport Groningen zoveel mogelijk Groningers in beweging brengen en houden. Daarom steunen we ze bij het ontwikkelen en organiseren van sport- en beweegprojecten.

Met sport en bewegen als middel stimuleren we  samen een gezond, leefbaar en duurzaam Groningen, waarin mensen verbonden zijn met elkaar. Daar geloven wij in. Wij geloven dat goed contact waarde creëert voor iedereen.

Stichting Energy Expo

Stichting Energy Expo is een onafhankelijk platform met kennis van duurzame mobiliteit en brengt bedrijven, overheden en onderwijsinstellingen bij elkaar.

Samen met Stichting Energy Expo richten we ons op duurzame oplossingen voor mens en milieu. Oplossingen die slim, praktisch en innovatief zijn en bijdragen aan een betere en schonere wereld waarin wij met elkaar leven.

Stichting Duurzaam Repareren

Hitachi Capital Mobility werkt met het keurmerk van Stichting Duurzaam Repareren. We hebben het certificaat ontvangen omdat we voldoen aan de duurzaamheideisen die passen bij een moderne organisatie die werkt met oog voor de wereld om haar heen. De wereld is niet van ons, maar het is wel aan ons om de wereld door te geven aan volgende generaties.

---------------------

Trendship

Trendship is het event in Nederland waarin inspiratie voor innovatie centraal staat. Het thema van Trendship 2018 is: Changing the Game. En dat past bij onze ambitie. We zijn toonaangevend als het gaat om de ontwikkeling van mobiliteit en brengen dat graag over naar onze klant. 

----------------------

Sponsoraanvraag

Heeft u een sponsorverzoek dat past bij onze slogan Expand Your World en aansluit bij onze ambitie om de wereld van anderen te vergroten? Dan kunt u dit indienen via een mail naar [email protected]

Heeft u vragen over MVO & Sponsoring? Bel dan direct en vrijblijvend 088 - 28 28 400

Neem contact op