Maatregelen coronavirus

Neem contact op

Maatregelen coronavirus

De gevolgen van het coronavirus zijn voor ons allemaal merkbaar. Als Hitachi Capital Mobility doen wij er alles aan om het aantal besmettingen te beperken. Hierbij staat de gezondheid van u, onze medewerkers en partners voorop. Uiteraard proberen wij u ondanks alle maatregelen wel de dienstverlening te bieden die u van ons gewend bent.

Middels deze pagina houden wij u op de hoogte van de meest actuele stand van zaken met betrekking tot onze dienstverlening, rekening houdend met de adviezen van het RIVM. Deze pagina werken wij voortdurend bij, zodat wij u op de hoogte kunnen blijven houden van de meest actuele stand van zaken. 

Is Hitachi Capital Mobility nog wel bereikbaar?
Waar mogelijk werken onze medewerkers thuis, maar zij zijn wel via de gebruikelijke kanalen bereikbaar. U kunt ons bellen op dezelfde telefoonnummers die u gewend bent. U kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met uw vaste accountmanager.

Wat te doen bij schade?
Stel niet verhaalbaar schadeherstel aan de leaseauto waar mogelijk uit. U kunt wel alvast het online schadeformulier invullen of de schade melden via de My Mobility App. Alle verhaalbare schades worden in overleg met u en het schadebedrijf ingepland om zo snel mogelijk hersteld te worden. Bij Hitachi Capital Mobility staat de gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers en partners voorop. Kan de auto door de schade niet veilig de weg op? Dan kunt u de auto vanzelfsprekend altijd aanmelden voor schadeherstel. 

Wat te doen bij pech?
Onze pechhulp is gewoon beschikbaar in heel Nederland. U kunt zoals gewoonlijk via het telefoonnummer 088 28 28 499 contact opnemen bij pech.

Wat te doen bij onderhoud?
Heeft uw auto een onderhoudsbeurt nodig maar zijn de werkzaamheden aan de leaseauto niet noodzakelijk? Dan vragen wij u om deze even uit te stellen. Is er onderhoud aan de auto vereist die niet kan wachten? Bijvoorbeeld omdat u nu niet veilig de weg op kunt? Dan kunt u natuurlijk altijd terecht voor onderhoud. Uw veiligheid staat altijd voorop. Maak een afspraak bij uw vaste garage of plan een afspraak via de My Mobility App.

Wat te doen bij bandenwissel?
Indien uw zomer- en winterbanden hebt opgenomen in uw contract, ontvangt u normaliter van ons in deze periode een uitnodiging om de winterbanden van de auto om te wisselen naar zomerbanden. De bandenwissel stellen wij vanwege het coronavirus nog even uit, u kunt doorrijden op de huidige winterbanden. Zijn de banden door slijtage aan vervanging toe dan mag u natuurlijk wel een afspraak maken bij uw bandenfitter.

Wat te doen bij het afleveren van een nieuwe of tijdelijke auto?
Auto’s worden afgeleverd zoals u van ons gewend bent. Wel houdt de chauffeur die de auto aflevert de richtlijnen aan van het RIVM. Er wordt anderhalve meter afstand gehouden, ook bij bijvoorbeeld het ondertekenen van de contracten. Ook geeft de chauffeur u geen hand.

Heeft u toch nog vragen?
Dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. 


Wilt u persoonlijk advies? Bel dan direct en vrijblijvend 088 - 28 28 400

Neem contact op