Klanttevredenheidsscore van 8,3!

13 april 2021

Hitachi Capital Mobility scoort in het meest recente klanttevredenheidsonderzoek een waardering van 8,3 van klanten.

In een onvoorspelbaar en soms ook lastig jaar, waarin onze collega’s niet alleen veelal vanuit huis gingen werken maar ook andere vragen en wensen van klanten behandelden, is deze positieve feedback van onze klanten extra waardevol.

Wij zijn trots op onze collega’s voor hun aanpassingsvermogen en flexibiliteit in de afgelopen periode en kijken vol vertrouwen naar 2021, waar we de dienstverlening en klantbeleving verder willen ontwikkelen en verbeteren om zo de waarde van Hitachi Capital Mobility als mobiliteitspartner verder te verhogen. 


  1. 9 maart 2021

    Hitachi Capital Mobility groeit door

    ​In een snel veranderende wereld neemt Hitachi Capital Mobility een leidende rol op het gebied van mobiliteit. Wereldwijde trends in mobiliteit worden vertaald in oplossingen op maat. Vorig jaar is daarom een samenwerking gestart met Mobility Mixx, waarmee full-service mobiliteitskaarten worden aangeboden.

  2. 2 februari 2021

    De toekomst van duurzame mobiliteit, wat is de volgende stap?

    Wat is de toekomst van duurzame mobiliteit? Rijdt straks iedereen in een elektrische auto? Hoe lang blijft de plug-in hybride auto nog populair? Gaat de waterstofauto nog een doorbraak maken? En hoe lang hebben benzine- en dieselauto's nog toekomst? Hitachi Capital Mobility presenteerde in samenwerking met Change Inc. een serie van vier video's over duurzame mobiliteit. Bekijk nu de samenvatting.

  3. 28 januari 2021

    Wat staat er te gebeuren in 2021?

    Het afgelopen jaar heeft nagenoeg volledig in het teken gestaan van covid-19 en de crisis die hierdoor is ontstaan. Ook dit jaar zullen we nog grotendeels te maken hebben met de effecten en veranderingen die de crisis heeft veroorzaakt. Ook de wereld van mobiliteit blijft veranderen.

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief.

Aanmelden nieuwsbrief