FC Emmen maakt eerste maatschappelijke initiatief voor rugpositie thuisshirt bekend

10 augustus 2018

De eerste winnaar van de shirtactie van FC Emmen en hoofdsponsor Hitachi Capital Mobility is bekend.

Over M&GEZOND!

M&GEZOND! is een programma van de gemeente Emmen, bestaande uit een team van ambtenaren én inwoners. Het ondersteunt inwonersinitiatieven op het gebied van gezondheid, met als uitgangspunt Positieve Gezondheid: vooral kijken naar wat iemand nog wél kan. Dit doet de organisatie op basis van zelfregie, zelfredzaamheid en het meedoen in de samenleving. Initiatieven zijn bijvoorbeeld samen koken of wandelen, maar er wordt ook aangesloten bij sportactiviteiten, waarbij sporten en sportief bewegen worden gestimuleerd en gepromoot – met als doel vitale en gelukkige Emmenaren.

Algemeen directeur Gert Veenstra van Hitachi Capital Mobility over de maatschappelijke samenwerking: “Het vergroten van de wereld van anderen is ons dagelijks werk. Voor klanten maar ook voor mensen voor wie bewegingsvrijheid niet altijd vanzelfsprekend is. Daarom werken we samen met verschillende maatschappelijke organisaties en initiatieven. Altijd met als doel anderen zich sociaal te laten ontwikkelen, nieuwe dingen te ontdekken en andere mensen te ontmoeten. Het schenken van de rugpositie op het shirt van FC Emmen aan een goed doel of maatschappelijk initiatief past perfect in ons MVO-beleid.”

FC Emmen shirtactie

Vanaf aanstaande zondag (tegen ADO Den Haag) t/m zondag 23 december (Willem II-thuis), zal M&GEZOND! op het thuisshirt van FC Emmen staan (12 wedstrijden). De andere twee goede doelen worden volgende week bekendgemaakt. De eerste hiervan zal vanaf 26 januari 2019 (VVV Venlo-uit) t/m zondag 28 april 2019 (FC Groningen-thuis) op het thuisshirt te zien zijn (12 wedstrijden). Het laatste goede doel zal vanaf 25 augustus 2018 (AFC Ajax-uit) t/m 12 mei 2019 (Willem II-uit) gedurende tien wedstrijden op het zwarte uitshirt worden geplaatst (10 wedstrijden).


  1. 15 november 2018

    Kennis delen over jongere generaties maakt binnenstad duurzamer

    Jongere generaties leven volgens andere inzichten en patronen dan ontwikkelaars en beleidsmakers zijn gewend. Wat betekent dit voor de woningmarkt en de mobiliteit in binnensteden? Het is zaak van elkaar te leren. De Vastgoed Factory en Hitachi Capital Mobility laten Groningen zien dat het duurzamer kan.

  2. 8 november 2018

    Mobiel zijn als kernwaarde voor ontwikkeling

    Het leidende leasebedrijf van het Noorden is en blijft enthousiast partner van Trendship. Algemeen directeur Gert Veenstra en commercieel directeur Peter Visser van Hitachi Capital Mobility, het voormalige NoordLease: "De innovatiedrang van Trendship en mobiel zijn als kernwaarde voor ontwikkeling, passen heel goed bij elkaar".

  3. 25 september 2018

    Maak kennis met Yannick

    De gezichten achter Hitachi Capital Mobility: Deze keer een kennismaking met Yannick van Amerongen.

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief.

Aanmelden nieuwsbrief